سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین کلینیک ماساژ درمانی در تهران

بهترین کلینیک ماساژ درمانی درتهران کجاست؟

کلینیک سایا با بهره گیری از دستگاه های روز دنیا و کادر مجرب به ارائه انواع ماساژ درمانی برای مراقبت از سلامتی، پیشگیری از ابتلا به بیماری های روحی وجسمی، رفع وبهبود انواع مشکلات وحالات جسمی وروحی می پردازدوهمچنین خدمات گسترده ای در زمینه های  فیزیکال تراپی، فیزیوتراپی، ماساژ درمانی های تخصصی ، ماساژ های بادی و ریلکسی ، مگنت ، لیزر درمانی پرتوان ، لنف درمانی با دستگاه لنف استیم ، کشش ستون فقرات با دستگاه الکتریکی ، درای نیدلینگ یا طب سوزنی وبسیاری دیگر از تکنیک ها و درمان‌های نوین در دنیا نیز ارائه می دهد ؛ هدف ما این است که اطمینان حاصل کنیم که همه افراد به یک متخصص مراقبت های بهداشتی وماساژ درمانی دسترسی داشته باشند که نیازهای بیماران خود را در الویت قرار داد و تمام تلاشش را برای جلب رضایت افراد بکار بگیرد.

ماساژ درمانی به چه کسانی می تواند کمک کند؟

ماساژ درمانی ممکن است از راه های مختلف به بدن کمک کند. ماساژ می تواند بافت ماهیچه ای را شل کند  که ممکن است منجر به کاهش فشار عصبی، افزایش فضای مفصل و دامنه حرکتی شود که منجر به کاهش درد و بهبود عملکرد می شود.

ماساژ درمانی همیشه باعث بهبود گردش خون می شود ، که باعث افزایش اکسیژن و مواد مغذی به سلول های ماهیچه ای می شود و به حذف مواد زائد کمک می کند. این اثرات گردش خون ماساژ ممکن است در درمان برخی شرایط التهابی مانند آرتریت یا ادم (تجمع بیش از حد مایعات در بافتهای بدن که با استفاده از تخلیه لنفاوی دستی کاهش می یابد) مفید باشد.

ماساژ  درمانی برای جه بیماری های مفید است؟

تونل مچ دست

سیاتیک

سردردهای تنشی میگرن

تازیانه زدن

اسکولیوز

تورتیکولیس

پارگی تاندون و ماهیچه

سندرم خروجی قفسه سینه

رگهای واریسی

کمردرد ناشی از بارداری و سایر ناراحتی ها

درد میوفاشیال

درد یا استفاده بیش از حد از ماهیچه ها (پیشگیری و درمان)

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید وارد سایت فیزیوتراپی سایا شوید و اطلاعات لازم را در زمینه بهترین کلینیک ماساژ درمانی در تهران کسب کنید.